Εκδήλωση “Η σιδηροδρομική απομόνωση – Η Δράμα σε νέα τροχιά” την Κυριακή 14 Ιουνίου στην Αίθουσα Πολλαπλών Χρήσεων Δημαρχείου Δράμας

Η επόμενη ημέρα πρέπει να βρει τη Δράμα έτοιμη. Η άρση της σιδηροδρομικής απομόνωσης είναι μια από τις αναγκαίες συνθήκες για να βρεθεί η Δράμα σε νέα τροχιά.

Ενημερωνόμαστε, συζητάμε και καθορίζουμε το μέλλον του τόπου. #Μαζί

 

Ομιλητές
Ιωάννης Κ. Μουρμούρης, Καθηγητής Οικονομικής και Μάνατζμεντ των Μεταφορών – πρ. Διευθύνων Σύμβουλος ΟΣΕ
Νίκος Ηλιού, Καθηγητής Συγκοινωνιολογίας – Γραμματέας Μεταφορών ΠΑΣΟΚ
Λευτέρης Καρχιμάκης, Συντονιστής Ομάδας Προγράμματος ΠΑΣΟΚ
Αναστάσιος Νικολαΐδης, Βουλευτής ΠΑΣΟΚ Ν. Δράμας – Τομεάρχης Υποδομών-Μεταφορών

Κυριακή 14 Ιουνίου
19.00

Αίθουσα πολλαπλών χρήσεων Δημαρχείου Δράμας